Przejdź do treści

Komunikat JM Rektora w sprawie prowadzenia zajęć w semestrze letnim 2021/2022

Komunikat
Opublikowano 14 lut 2022
azg

Komunikat w sprawie organizacji pracy dydaktycznej oraz dostępu studentów i doktorantów do infrastruktury uczelni od dnia 21 lutego 2022r. w Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu

Szanowni Studenci, Doktoranci, Szanowni Wykładowcy,

Od dnia 21 lutego zajęcia będą realizowane zgodnie z Zarządzeniem I/120/2021 w sprawie zmiany trybu szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2021/2022 semestr zimowy, w związku z zaostrzeniem epidemii Covid-19, czyli w trybie stacjonarnym w odniesieniu do przedmiotów kierunkowych, przy czym z określonych względów dziekani wydziałów mogą zdecydować o trybie prowadzenia zajęć w trybie zdalnym.

Z dniem rozpoczęcia semestru letniego, tj. od 21 lutego 2022r., zezwala się na pracę indywidualną dyplomantów wszystkich form studiów, doktorantów w pracowniach oraz w warsztatach Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu. Dostęp do pracowni w formie harmonogramu, który składa się w DOS, ustalany jest w porozumieniu z promotorami lub kierownikami pracowni.

Zachowane zostają zasady pracy zgodne z Zarządzeniem I/94/2021 w sprawie szczególnych zasad prowadzenia zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2021/2022 w związku z występowaniem epidemii Covid-19.

Wszystkich wykładowców, pracowników, studentów i doktorantów prosimy o bieżące śledzenie informacji zamieszczanych na stronie internetowej ASP oraz przekazywanych drogą mailową.

Rektor, prof. Wojciech Pukocz

Pozostałe aktualności