Frytki i kanapki, czyli jak konsumpcjonizm wpływa na sztukę

Fotorelacja z obrony pracy magisterskiej Pauliny Francuz.
Prezentacja rzeźb znanych i lubianych produktów z restauracji McDonald's jest zwróceniem uwagi na rosnący konsumpcjonizm. Pęd do kupowania produktów ze znanych fastfoodów, który obserwujemy w społeczeństwie jest przerażający. W wielkich miastach łatwo jest zaobserwować, że ludzie wydają za dużo pieniędzy na produkty niepotrzebne i w nadmiernych ilościach. Zbyt często udajemy się do restauracji typu fastfood, a w obecnych czasach przy popularnych aplikacjach do zamawiania jedzenia przez Internet, wydawanie pieniędzy na niezdrowe jedzenie stało się zbyt proste. Pogniecionymi i nadgryzionymi produktami chciałam pokazać, że kupujemy i jemy bez większego zastanowienia, na szybko, w pośpiechu.
BULVARY
ul. Księcia Witolda 11, 50-203 Wrocław, lokal. 3.4