Przejdź do treści

Pracownia Reklamy i Informacji Wizualnej

Pracownia Dyplomująca 

Pracownia stawia za cel rynkowe i społeczne aspekty projektowania graficznego. Przygotowuje studenta do pracy w obszarze informacji wizualnej i szeroko pojętej reklamie. Kształtuje postawę odpowiedzialnego projektowania oraz pozwala nabywać umiejętności w relacji projektant – klient.

Misją Pracowni jest przekazywanie wiedzy z kształtowania świadomości produktu, marki i usług. Studenci podejmują działania związane z potrzebami klienta oraz wymogami rynkowymi. Poznają środki, metody budowania strategii przekazu wizualnego.

Przedmioty

Projektowanie graficzne

    Zapisy

    Znajomość z zakresu typografii, znaku, podstaw projektowania graficznego. Otwartość, chęć pracy z klientem/podmiotem.

    Lektury

    1. Albin K., Reklama. Przekaz, odbiór, interpretacja
    2. Barry P., Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie
    3. Bergström B., Komunikacja wizualna
    4. Lenk K., Krótkie teksty o sztuce projektowania
    5. Gonzales-Miranda Elena, Quindos Tania, Projektowanie ikon i piktogramów