Przejdź do treści

Uwaga Studenci i Doktoranci - od 15 maja udostępniamy pracownie kierunkowe

Ogłoszenie
Opublikowano 12 Maj 2021

zgodnie z Zarządzeniem Rektora z dnia 12 maja 2021 w sprawie: ustalenia zasad dostępu do pracowni kierunkowych studentom i doktorantom w trakcie trwania zajęć oraz po ich zakończeniu, w okresie wakacyjnym.

Szanowni Studenci, Doktoranci, Szanowni Wykładowcy i Pracownicy ASP,

wychodząc na przeciw postulatom Samorządu Studenckiego, Doktorantów ale róznież Wykładowców

działając na podstawie art.23 ust. 1, ust.2 pkt2 i art.50 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (tekst jednolity: Dz.U.2021 r., poz. 478), § 2 ust 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu z dnia 16 października 2020 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania uczelni artystycznych w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U.2020 poz. 1832) oraz Statutu § 9 ust.1 i ust.4 pkt 2 i pkt 11 Statutu ASP im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, zarządzam, co następuje:

§ 1

Utrzymane zostają szczególne zasady dostępu do infrastruktury uczelni określone Zarządzeniem Rektora nr I/91/2020 Przywraca się możliwość dostępu do pracowni kierunkowych oraz pracowni specjalistycznych (modelarni, warsztatów) poza zajęciami dla studentów i doktorantów Akademii od godziny 9.00 do godziny 22.00. Dostęp do pracowni, warsztatów i laboratoriów odbywa się przy zapewnieniu bezpiecznych warunków pracy, pomocy pracowników technicznych, inżynieryjnych, laboratoryjnych (dalej techniczno – inżynieryjnych), jeśli wymaga tego specyfika pracowni, z uwzględnieniem aktualnego zagrożenia epidemicznego oraz przepisów prawa. W celu uzyskania zgody na skorzystanie przez studentów i doktorantów z infrastruktury, zobowiązani są oni do skontaktowania się z kierownikiem danej pracowni, w celu ustalenia harmonogramu dostępu, który stanowi załącznik nr 1 określający: wydział, nazwę pracowni, nr pomieszczenia, lokalizację, nazwisko i imię studenta/doktoranta, dzień, godziny pracy oraz pomoc pracownika techniczno – inżynieryjnego (jeśli wymaga tego specyfika pracowni). Prowadzący pracownię sporządza harmonogram dostępu, o którym mowa w ust.4, poza godzinami prowadzonych zajęć (jeśli odbywają się w pracowni zajęcia stacjonarne), z uwzględnieniem dni weekendowych (jeśli istnieje taka możliwość) oraz okresu letniego
(uwzględniający plan urlopowy). Harmonogramy korzystających z pracowni i warsztatów specjalistycznych prowadzący pracownię, po uzyskaniu akceptacji dziekana wydziału (podpis), przedstawiają kierownikowi DOS, w celu rozdysponowania między właściwymi budynkami uczelni. Harmonogram dostępu powinien zostać rozpisany na minimum miesięczny okres korzystania. Wejście na teren Uczelni studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a także doktorantów, odbywać się będzie na podstawie okazanej legitymacji studenta/doktoranta oraz weryfikacji odpowiednich harmonogramów studentów i doktorantów. Na teren Akademii można wejść tylko przez portiernię Plac Polski 3 / 4 oraz portiernię budynku CSU.CI ul. Traugutta 19/21. Specjalista ds. BHP oraz Kierownik Działu TG odpowiadają za wsparcie, w zakresie wyposażenia sal w środki bezpieczeństwa epidemiologicznego w szczególności w środki dezynfekujące ręce, narzędzia oraz sprzęt. Specjalista ds. BHP odpowiada również za weryfikację liczby osób mogących korzystać z danej pracowni stosownie do obecnie obowiązujących przepisów. Na terenie Akademii obowiązuje zasada DDM: dezynfekcji, dystansu oraz noszenia maseczki. Zawieszeniu ulegają wszystkie zbiorowe spotkania (studentów, doktorantów, kół naukowych, dotyczące wydarzeń kulturalnych) i realizowane mogą być one tylko drogą on-line. Zawieszeniu ulegają wszystkie inne zborowe spotkania, które nie są bezpośrednio związane z zapewnieniem właściwego funkcjonowania Uczelni.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 15 maja od godziny 6.00 i obowiązuje do odwołania.


zamieśćiła AZG

aktual. M. Szumiejko DOS

Pliki do pobrania

Harmonogram wejść studentów do pracowni.pdf
pdf, 106.87 KB
Harmonogram wejść studentów do pracowni.pdf

Harmonogram wejść studentów do pracowni

1.46.2021.pdf
pdf, 354.8 KB
1.46.2021.pdf

Zarządzenie nr I/46/2021 Rektora Akademii Sztuk Pięknych im. E. Gepperta we Wrocławiu z dnia 14 marca 2020

Pozostałe aktualności