Przejdź do treści

Międzynarodowe Targi Packaging Innovations 2020. Konkurs Strefa Studenta rozstrzygnięty!

Ogłoszenie
Opublikowano 28 wrz 2020

Miło nam poinformować, że podczas 12 Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations 2020, w kategorii "Szata Graficzna" zwyciężył projekt: „Wina Fina" autorstwa studentki ASP - Gabrieli Ochalik.

Gabriela Ochalik jest studentką IV Katedry Projektowania Graficznego, Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów, ASP Wrocław.

Projekt powstał w ramach zadania semestralnego na III roku studiów w Pracowni Reklamy i Informacji Wizualnej prof. Artura Skowrońskiego.

„Wina Fina" - etykiety na wino zostały opracowane dla niewielkiej winnicy z Dolnego Śląska, w której większość prac związanych z produkcją wykonywana jest ręcznie. Szata graficzna została zaprojektowana w radosnym i ciepłym nastroju.
Koncepcja opiera się głównie na humorze, czego wyrazem jest mini-folder z opowieścią o przygodach Fina, który poznaje smaki opisywanych win.
Przezabawny tekst zamieszczony w folderze autorstwa Gabrieli Ochalik powstał specjalnie na tą okazję.

W opinii Jury tegoroczny konkurs był na bardzo wysokim poziomie. Prace wzbudziły podziw wśród wystawców i odwiedzających.

Jesteśmy dumni i gratulujemy!

Relacja z uroczystego ogłoszenia wyników.
https://packaginginnovations.pl/pl/aktualnosci/strefa-studenta-2020-rozstrzygnieta.html

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, to jedyna w swoim rodzaju impreza,dedykowana branży opakowaniowej w Polsce, w której biorą udział dostawcy opakowań z sektorów takich jak:spożywczy, kosmetyczny, chemiczny, farmaceutyczny, alkoholowy, motoryzacyjny, elektroniczny czy odzieżowy.
Strefa Studenta - to projekt umożliwiający młodym projektantom promocję swoich nowatorskich pomysłów szerokiemu gronu odbiorców oraz integrację i nawiązanie relacji ze środowiskiem branży opakowań.

***

Pracownia Reklamy i Informacji Wizualnej stawia sobie za cel rynkowe i społeczne aspekty projektowania graficznego. Przygotowuje studenta do pracy w obszarze informacji wizualnej i szeroko pojętej reklamie. Misją pracowni jest przekazywanie wiedzy z kształtowania świadomości produktu, marki i usług.W ramach zajęć studenci często podejmują działania związane z potrzebami klienta oraz wymogami rynkowymi. Prowadzący:dr hab. Artur Skowroński, prof. uczelnimgr Anna Stępkowska-Nowak, as.mgr Grzegorz Osowski, as.


zamiesćiła AZG 

Pozostałe aktualności